blues: SOURCES modutils-modules.conf SPECS modutils.spec

Śro, 4 Kwi 2001, 11:09:55 CEST

On Wed, 4 Apr 2001, Blues wrote:

> Pomysł jest z debiana - tam takie coś widziałem.
>
> A takie coś jak ty proponujesz nie ma szczególnego sensu, ponieważ w tym
> spisie nie znjadzie się moja karta muzyczna ... dopóki nie umieszcze tego
> w modules.conf. I kółko się zamyka.

Niestety wsytawianie Twojej konfiguracji do domyślnego pliku ma jeszcze
mniejszy sens :)
Ważne jes to że po ręcznej ingerencji w konfigurację owe zmiany nie gina
przy tej procedurze i dlatego IMHO jak i przy wielu analogicznych
przypadkach jest to akceptowalne.