xfig-i18n.patch

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 5 Kwi 2001, 19:38:56 CEST

On Thu, Apr 05, 2001 at 05:22:20PM +0200, Paweł Sakowski wrote:

> Czy ktos moglby mi wyjasnic, co (i po co) robi tytulowy patch? Z moich
> obserwacji wynika, ze przy srodowisku LANG=pl_PL psuje format
> zapisywanych plikow (liczby zmiennoprzecinkowe sa zapisywane z
> przecinkiem). Zmiana main.c nie daje zadnych efektow. Dopiero usuniecie
> odkomentowania #define I18N w Imakefile daje pozadane efekty. Czy autor
> patcha (misiek) moglby sie wypowiedziec?
Pewnie chodziło o poprawne traktowanie polskich znaczków.
Patch (pewnie) dodaje setlocale(LC_ALL,""), a to powoduje, że liczby
źle są zapisywane.
IMHO wystarczyłoby setlocale(LC_CTYPE,""), lub:

        setlocale(LC_ALL,"");
        setlocale(LC_NUMERIC,"C");

Poprawnie, to LC_NUMERIC powinno być przełączane na "C" tylko przy
pisaniu tych plików --- wtedy np. na ekranie liczby wyświetlane byłyby
zgodnie z locale.

Pozdrowienia,
        Jacek

PS. Wszystko to zgaduję, bo patcha nie widziałem.