xfig-i18n.patch

Czw, 5 Kwi 2001, 20:05:04 CEST

On/Dnia Thu, Apr 05, 2001 at 07:38:56PM +0200, Jacek Konieczny wrote/napisał(a)
1)
Patch robi właśnie to co proponujesz ale jest pewne ,,ale'' ...

2)
> IMHO wystarczyłoby setlocale(LC_CTYPE,""), lub:
Nie wystarczy bo wystąpi problem z punktu 5)

3)
>         setlocale(LC_ALL,"");
>         setlocale(LC_NUMERIC,"C");
To jest już kompletnie źle. Po usawieniu LC_ALL inne ustawienia
takie jak LC_NUMERIC są ignorowane.

4)
> Poprawnie, to LC_NUMERIC powinno być przełączane na "C" tylko przy
> pisaniu tych plików --- wtedy np. na ekranie liczby wyświetlane byłyby
> zgodnie z locale.
I to da się zrobić.

5)
Problem jest taki, że patch jest jak najbardziej poprawny ale potem
jest wołane: XtSetLanguageProc(NULL, NULL, NULL) a w tej funkcji
jest robione setlocale(LC_ALL, "") - patrz punkt 3.

Być może dziś poprawię go tak by odpowiadał punktowi 4) (jeśli
tylko wystaczy mi czasu i chęci).

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]