xfig-i18n.patch

Pią, 6 Kwi 2001, 13:06:06 CEST

On Thu, 5 Apr 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Pewnie chodziło o poprawne traktowanie polskich znaczków.
> Patch (pewnie) dodaje setlocale(LC_ALL,""), a to powoduje, że liczby
> źle są zapisywane.
> IMHO wystarczyłoby setlocale(LC_CTYPE,""), lub:
>
>         setlocale(LC_ALL,"");
>         setlocale(LC_NUMERIC,"C");
>
> Poprawnie, to LC_NUMERIC powinno być przełączane na "C" tylko przy
> pisaniu tych plików --- wtedy np. na ekranie liczby wyświetlane byłyby
> zgodnie z locale.

Chodzi dokładnie o to. Ten patch jest poprostu niekompletny i nie wszystko
jeszcze poprawia. Oprócz zapisywanai także walnięte jest import plików
bibliotek.
Całość rozbija się o zapis liczb zmienno przecinkowych. W polskim formacie
zapisu tych liczb znakiem oddzielajacym cześć całokowitą od reszty jest
przecinek, a postscript nie jest LOCALE zależny i zawsze znakiem tu
używanym powinna być kropka.