xfig-i18n.patch

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 8 Kwi 2001, 09:04:23 CEST

On Fri, Apr 06, 2001 at 01:06:06PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chodzi dokładnie o to. Ten patch jest poprostu niekompletny i nie wszystko
> jeszcze poprawia. Oprócz zapisywanai także walnięte jest import plików
> bibliotek.
> Całość rozbija się o zapis liczb zmienno przecinkowych. W polskim formacie
> zapisu tych liczb znakiem oddzielajacym cześć całokowitą od reszty jest
> przecinek, a postscript nie jest LOCALE zależny i zawsze znakiem tu
> używanym powinna być kropka.

To ja dodam jeszcze, ze ten sam problem jest w a2ps.
Przy locale pl_PL generowany plik jest uszkodzony poprzez
przecinki w liczbach.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'