następna porcja bezpańskich katalogów (głównie fonty)

Sob, 7 Kwi 2001, 01:29:26 CEST

On Sat, 7 Apr 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Sat, Apr 07, 2001 at 01:04:30AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Dorzucić odpowiednie <Directory> z allow dla localhost i po problemie.

IMHO jest to do zakceptowalnia i nie widze przeciwskazań takiego
rozwiazania.

> A wracając do....
>
> [misiek w arm misiek]$ rpm -ql apache | grep "/httpd/html/index"
> /home/httpd/html/index.html
> /home/httpd/html/index.html.ca
[..]
> to też mi się BARDZO niepodoba. Po co komu wogóle te indeksy w różnych językach?
> Jeden w języku angielskim w zupełności wystarczy. Przecież po to się httpd
> instaluje, żeby wrzucić tam jakąś stronę, a nie po to by oglądać sobie
> index.html by apache team.

IMHO do zrobienia linka /home/httpd/html/index.html możnaby wykorzystać
np. /etc/sysconfig/i18n::LANG czy cos koło tego. Oczywiście w %preun link
ten musiałby być usuwany żeby było mozliwe usuniecie katalogu.