Budowanie dev-*rpm bez roota

Czw, 12 Kwi 2001, 16:27:03 CEST

On Thu, 12 Apr 2001, Michal Moskal wrote:

> Mały komentarz, nie dokońca związany z tematem (znaczy z nikim się
> nie spieram, zauważam tylko jedną małą rzecz):
> Właśnie oglądałem ten fakeroot. To działo jako fakerootd, który
> pamięta perametry stat, i zmieniony call stat w libc. Oczywiście
> użycie tego dla devs jest jak najbardziej uzasadnione. Ale może
> pojawić się pokusa, żeby zamiast pisać xxx-no-root-install.patch
> używać fakeroot. To jest IMHO złe. (chociaż jest łatwiejsze).

Skokojna Twoja rozczochrana :)
Nie budiem prapuskac takowo płocho zdiełanego speca .. no pasaran ;)

Stosowanie fakeroot dopuszczam tylko w przypadkach w których się inaczej
nie da zrobić, a jak na razie tworzenie plików urządzeń jest *jedyną* taką
operacją. Resztę przypadków i tak już można olać ponieważ utarło się już,
że inaczje nei robimy i w tej chwili nie ma takich speców w których coś
odbiegałoby od normy (nie liczę tych które są w repo a nie są dokończone).