mutt

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 13 Kwi 2001, 19:49:13 CEST

On Fri, Apr 13, 2001 at 03:25:33PM +0200, GoTaR wrote:

> Nie używam ich. A jak poustawiałem zmienne to i tak nic nie chodzi.
Jak używasz polskich znaczków to przynajmniej LC_CTYPE powinieneś mieć
ustawione.  Bez tego nie tylko mutta psujesz.

> Z News wynika, iż charset jest automagicznie ustawiany na podstawie
> locali, a jeśli to jest niemożliwe to cośtam kombinuje, nie pamiętam
> dokładnie. Rzecz w tym, że ja charset mam podany explicite w .muttrc i
> jest on poprawnie podawany. Anyway - ustawienie locali nic nie zmienia.

Może nie masz poprawnie zainstalowanych locali. Powinny być pliki w
/usr/lib/locale/pl_PL.
Do niektórych pakietów potrzebny jeszcze jest aktualny iconv (odpowiedni
do zainstalowanego glibc).

Ja w muttcie mam tylko problemy z wpisywanie polskich znaczków w temacie
itp., ale tylko z lini statusu w mutt. A że mam ustawione edit_hdrs, to
nie jest dla mnie problemem.

No i jeszcze nie podoba mi się, że mutt ma domyślnie włączone
allow_8bit. To przecież nie jest zgodne z różnymi RFC.

Pozdrowienia,
        Jacek