mutt

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Pią, 13 Kwi 2001, 22:39:59 CEST

On Fri, Apr 13, 2001 at 19:49:13 +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Jak używasz polskich znaczków to przynajmniej LC_CTYPE powinieneś mieć
> ustawione.  Bez tego nie tylko mutta psujesz.

W moim przypadku - tylko.

> Może nie masz poprawnie zainstalowanych locali. Powinny być pliki w
> /usr/lib/locale/pl_PL.

Ehhh....

/etc/rpm/macros:

%_excludedocs 1
%_install_langs xx
%distribution PLD

Rzeczywiście zapomniałem o polskich localach przy upgradzie glibców...

> Ja w muttcie mam tylko problemy z wpisywanie polskich znaczków w temacie
> itp., ale tylko z lini statusu w mutt. A że mam ustawione edit_hdrs, to
> nie jest dla mnie problemem.

No właśnie - dotychczas nie miałem kompletnie żadnych problemów. Teraz
pojawiło się to. Co za...!?

> No i jeszcze nie podoba mi się, że mutt ma domyślnie włączone
> allow_8bit. To przecież nie jest zgodne z różnymi RFC.

Owszem - nie jest zgodne, ale chyba się przyjęło;)

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>