mutt

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 14 Kwi 2001, 11:08:34 CEST

On Fri, Apr 13, 2001 at 11:31:08PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Znaczy się w zasadzie powinno wystarczyć ustawienie LC_MESSAGE=pl_PL
Niby czemu? LC_MESSAGES to jest zapewne to, czego GoTaR nie chce
ustawiać. Po drugie, nie sądze, żeby LC_MESSAGES=pl_PL przy LC_CTYPE
niezgodnym z iso-8859-2 było poprawną configuracją. Jak niby mają
być drukowane znaki non-pritable (skoro są niedrukowalne) w komunikatach?
Ale np. LC_CTYPE=pl_PL + LC_MESSAGES=de_DE byłoby sensowną konfiguracją
(dla kogoś kto chce pisać po poslku, i mieć niemieckie komunikaty), gdyż
wszystkie niemieckie znaki mieszczą się w ISO-8859-2 i to na tych samych
pozycjach co w iso-8859-1.

Pozdrowienia,
        Jacek