mutt

Wto, 17 Kwi 2001, 21:46:13 CEST

On Sat, 14 Apr 2001, GoTaR wrote:

> Nie wydaje mi się... Rzecz przecież nie w jego komunikatach a w
> konwersji dokonywanej przez iconv przed zrzutem na ekran. Zresztą - tak
> nie działa; chodzi tylko z CTYPE, LANG i oczywiście ALL.

Czyli wygląda że powinny być poustawiane te LC_* które są ustawiane po
zmianie LANG.

> BTW: oglądam sobie różniaste spece i niech mi ktoś wyjaśni - dlaczego
> czasem zostawia się /etc, a innym razem daje %{_sysconfdir}? I jaka jest
> różnica pomiędzy np. gzip a %{__gzip}? Bo niestety informacje na
> stronie, włączając w to te na temat budowania speców, są chyba trochę
> nieświeże.

Niektóre ścieżki są "pewniakami" nieależnie od tego co sie dziać bezie z
zawartościa pakietó. jak np. /etc/cron.d, /etc/rc.d czy /etc/sysconfig.
Reszta jest remapowalna i zależna od teg oco beziesz maił w %{_sysconfdir}
przy budowaniu pakietu i to wyznacza to czy %{_sysconfdir} powinno być
używane czy nie w opisie danego wpisu w %files czy %install.