o fontach c.d.

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 16 Kwi 2001, 12:01:31 CEST

On Sun, Apr 15, 2001 at 05:30:42PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> - fonty .pfa będą konwertowane do .pfb, fonty .gsf bez zmian (co to jest?)
To są fonty napisane w postscriptie (właściwie ghostscriptcie) i
właściwie nic innego z tego nie skorzysta (ale niektóre programy na tym
się wykładają). IMHO powinno to wylecieć do innego katalogu.
Ale sam pomysł nie jest zły. Ja kiedyś porobiłem sobie (automatem) pliki
.gsf, które ładowały inny font Type1/TT i przekodowywały go na Latin2.
W wielu przypadkach zastępowało mi to ogonkify.

Pozdrowienia,
        Jacek