Rewizja Apacza

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 18 Kwi 2001, 19:32:56 CEST

On Wed, 18 Apr 2001 16:42:57 +0200, you wrote:
>[root w black] RPMS# rpm -qi apache
>Name        : apache                       Relocations: (not relocateable)
>Version     : 1.3.17                            Vendor: PLD
>Release     : 3                             Build Date: czw 15 lut 2001 21:48:18 CET
>[root w black] RPMS# rpm -qip apache-1.3.17-2.i686.rpm
>Name        : apache                       Relocations: (not relocateable)
>Version     : 1.3.17                            Vendor: PLD
>Release     : 2                             Build Date: sob 24 mar 2001 19:25:29 CET

Tak już jest od dłuższego czasu, ja swojego Apacha nie ruszę nawet jak
będzie 1.3.17-10, chyba że ktoś da swoją głowę za jego stabilność, no i to
PHP w PLD to też obciach. Wiem, wiem mam nie narzekać tylko zabrać się za
to jak wiem jak ale sęk w tym że nie mam czasu ani nadal wystarczającej
wiedzy ;)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć