strncpy patch dla gnomeicu

Igor Truszkowski igor w chaos.w.pl
Czw, 19 Kwi 2001, 06:17:59 CEST

Witam,

znalazłem wczoraj subtelny błąd w gnomeicu-0.96.1.
Przy zmianie nicka przepisywanych jest siezof(nick) bajtów do tablicy
char nick[20] przy pomocy strncpy. Przy >= 20 wpisanych znakach nick[]
nie jest więc zakończony nullem i efekt wprawia w zakłopotanie.
Pisałem do autora, ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Chwilowo
napisałem workaround-patcha, jeśli jest możliwość dodania tego
do dystrybucyjnego pakietu, to chętnie gdzieś to podeślę/umieszczę.

Pozdrawiam.

--
[ Igor Truszkowski   igor (at) chaos (dot) w (dot) pl ]
[ GnuPG Key  at  http://zeus.polsl.gliwice.pl/~pol128 ]