samba 2.2.0

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 21 Kwi 2001, 09:04:06 CEST

On Sat, 21 Apr 2001 08:30:39 +0200, you wrote:

>A może tak?
>
>[homes]
>	{reszta j.w.}

To była pierwsza rzecz o jakiej pomyślałem, też nie działało, jak już
pisałem nie miałem czasu ani chęci szukać przyczyny, więc przeszedłem na
2.0.8 tym bardziej że nowe rzeczy (z 2.2.0) i tak mi się do niczego nie
przydadzą.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć