samba 2.2.0

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 21 Kwi 2001, 12:54:57 CEST

On Fri, Apr 20, 2001 at 07:18:32PM +0200, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> A ja mam sambe w dość specyficznej konfiguracji i po testowym przejściu na
> 2.2.0 oczywiście padła.
Ty masz specyficzną konfigurację? To ciekawe co będzie u mnie.
Na jednym komputerze chodzi 7 samb. Sambę 2.0.x musiałem patchować żeby
z tym chodziła (patch oczywiście w PLD), ciekawe jak będzie z 2.2. :-)
Na razię z upgrade'em się nie spiesze. I tak tamnie mam obcych kont
shell'owych.

Pozdrowienia,
        Jacek