kdb (Re: Pliki konwertuj)

Nie, 22 Kwi 2001, 13:34:38 CEST

On/Dnia Sun, Apr 22, 2001 at 01:14:54PM +0200, Jakub Bogusz wrote/napisał(a)
> Bo jest kbd...
> Ale:
> 1) nie ma w nich fontu lat2u-16
a ma on coś lepszego/innego w stosunku do lat2-16 ? U mnie przy przełączeniu
z Xów na konsolę semigrafika się kopie w lat2-16, a 2u nie sprawdzę bo nie mam
i w sumie nie wiem co za bydle... :)

> 2) trzeba zrobić coś ze ścieżkami - albo pozmieniać w pakietach konwert
> i fonty, albo przenieść consolefonts i consoletrans bezpośrednio do
> /usr/share
lepiej chyba będzie przerzucić do /usr/share (żeby zachować kompatybilność
z console-tools)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]