PostgreSQL

Pon, 23 Kwi 2001, 23:32:32 CEST

On/Dnia Mon, Apr 23, 2001 at 11:10:23PM +0200, Artur Flinta wrote/napisał(a)
> Starałem się zbudować Postgresql ze speco w repo, ale wywala, że potrzebne
> jest perl-devel, ale takiego pakietu nigdzie nie widzę. Co z tym zrobic?
w perlu są pewne rotacje i w końcu nie wiem czy to będzie perl-lib-devel
czy perl-devel czy coś innego. To jednak i tak nie ma znaczenia jako, że
postgresql 7.1 w repo jest niedokończony i pakiet nie zbuduje się poprawnie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]