PostgreSQL

Wto, 24 Kwi 2001, 03:08:07 CEST

On Mon, 23 Apr 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Mon, Apr 23, 2001 at 11:10:23PM +0200, Artur Flinta wrote/napisał(a)
> w perlu są pewne rotacje i w końcu nie wiem czy to będzie perl-lib-devel
> czy perl-devel czy coś innego. To jednak i tak nie ma znaczenia jako, że
> postgresql 7.1 w repo jest niedokończony i pakiet nie zbuduje się poprawnie.

Jeszcze męcze się z dograniem ostatecznej postaci perla (dzisiaj zajeło mi
to kolejne kilka godzin z przerwami).
Stan obecny jest taki, że powstaną kolejno: perl, perl-devel, sperl,
perl-modules i pewna ilość dodatkowych pakietów z odseparowanymi
modułami. Wyglada na to tez, że pomine od razu zasoby perl-CGI, bo to
będzie budowane z osobnych źródeł.

Przy okazji. Zmiany jakie już mam u siebie to:
- przeniesienie %{_libdir}/perl5/%{version}/%{_target_platform}*/CORE
  do devel (to sa pliki nagłówkowe),
- na razie także pominałem wszyetki pliki *.ph bo wyglada na to że ich
  obecność nie jest niezbędna ale to wymagać bezie pzretestowanai na całej
  populacji pakietów perlowych (jeżeli ktoś wie coś bliżej na temat roli
  tych plików to prosiłbym bo może to zaoszczędzić sporo czasu na próby),

perl to będzie mniejwiecej to co jest w obecnym perl-minimal z kilkoma
narzedziami dodatkowcymi z obecnego perl + many do tego.