nowy rpm i .. stary rpm.

Śro, 25 Kwi 2001, 12:39:17 CEST

On Wed, 25 Apr 2001, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> CZy sa jakies specjalne wzgledy za tym, ze nowy rpm [z CVSa]
> nie obsluguje formatu 1-go rpma ???

Było to poruszane na rpm-list. Chodzi o to ze i tak docelowym formatem
bazy jest db3 póki co, a wsparcie do db1 jest tylko po to zby można było
wykonać konwersję. W tym sensie ma być dodane tylko jakieś narządko do
konwersji i to wysztko (zlinkujemy sobie je statycznie przez "-Bstatic
-ldb1" i bedzie po krzyku .. o ile już Jeff tego włąsnie w ten sposób nie
zrobił przez co zniknie ostani pakiet jawnie zalezby od db1, db2).

> Mam kilka takich i386.rpm-ow i teraz nie mam jak ich zainstalowac :((
> Pozdrawiam.

To jest coś innego. Chodzi nie o format pakietów tylko o format bazy
pakietów którą masz w systemie. Wsparcie dla rpm v1 juz dawno poszło w
zapomnienie (myśmy je mieli nieco dłużej ale Marcina jakoś ostanio nie
zaktualizował patcha do rpm v1 :).