nowy rpm i .. stary rpm.

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 25 Kwi 2001, 14:49:43 CEST

On Wed, 25 Apr 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Było to poruszane na rpm-list. Chodzi o to ze i tak docelowym formatem
> bazy jest db3 póki co, a wsparcie do db1 jest tylko po to zby można było
> wykonać konwersję. W tym sensie ma być dodane tylko jakieś narządko do
> konwersji i to wysztko (zlinkujemy sobie je statycznie przez "-Bstatic
> -ldb1" i bedzie po krzyku .. o ile już Jeff tego włąsnie w ten sposób nie
> zrobił przez co zniknie ostani pakiet jawnie zalezby od db1, db2).

> To jest coś innego. Chodzi nie o format pakietów tylko o format bazy
> pakietów którą masz w systemie. Wsparcie dla rpm v1 juz dawno poszło w
> [...]

Ze wsparciem dla v1 bylo tak:
do wersji 3.0.4 - dalo sie wlaczyc na poziomie ./configure
do wersji 3.0.5 dalo sie latwo zrobic patcha (nie zdarzyli wyciac
wszystkiego)
do wersji nowszych - trzebaby probowac sklejac kod z 3.0.5 z nowymi rpm'ami,
co jak wiadomo moze powodowac rozne krzaczki. Wsparcie dla v1 musi ingerowac
w obecny modul rpm'a odpowiedzialny za identyfikaacje pakietu i jego
rozpakowywanie, co przeciez ciagle ulega zmianie.
Rada by bylo tylko zrobienie "okrojonego" rpm'a 3.0.4 i podpiecie go pod
aliena w taki sposob by moc robic bezbolesnie konwersje pakietow v1 na
nowsze formaty. Jest ktos chetny?

M.

PS. Sam statycznie zlinkowany rpm 3.0.4 moglby w suported lezec...
najlepiej z "zatkanym" zapisem w bazie...
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-