Po co????

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 17:55:30 CEST

On Fri, 27 Apr 2001, Roman Werpachowski wrote:
> Po co omta wymaga procmaila???
> Ja jej używałem tylko do kolejkowania poczty wysyłanej Z kompa i
> okresowego pchania jej na serwer pocztowy. Do tego mi procmail
> niepotrzebny, i nie chcę go instalować na komputerze, bo chcę mieć jak
> najmniej pakietów na nim.
> Doprawdy, przesada.

Nie wiem czy przesada.
Nie uzywam omta, ale dostalem doniesienie, ze bez procmail'a sie
wykrzacza, wiec zmienilem.
Na zdrowy rozsadek: jezeli nie ma procmail'a to moga byc problemy z
lokalnymi dostarczeniami poczty i zwrotami. Czyz nie?
Przeciez skoro omta ma tez link do sendmail'a to robi za
dostarczyciela poczty...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"