Po co????

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 19:22:54 CEST

On Fri, Apr 27, 2001 at 05:55:30PM +0200, Blues wrote:

> Nie wiem czy przesada.
> Nie uzywam omta, ale dostalem doniesienie, ze bez procmail'a sie
> wykrzacza, wiec zmienilem.
> Na zdrowy rozsadek: jezeli nie ma procmail'a to moga byc problemy z
> lokalnymi dostarczeniami poczty i zwrotami. Czyz nie?
> Przeciez skoro omta ma tez link do sendmail'a to robi za
> dostarczyciela poczty...
Ale jeśli ktoś zainstalował OMTA żeby całą poczte słać na inny komputer?
Nie mógł? A jeżeli zainstalował omta, aby dostarczać lokalnie, a nie
skonfigurował go poprawnie do tego (i co za tym idzie nie zainstalował
procmaila) to już jego problem.
Dodawanie mu "Requires: procmail" to tak jakby np. mutt'owi dać
"Requires: gpg", bo inaczej na podpisach będzie się wykładał...
Inna sprawa, że jeżeli w domyślnym konfigu jest używany procmail, to
wypadałoby go zmienić.

Na szczęście już to Requires jest zdjęte.

Pozdrowienia,
        Jacek