Po co????

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Sob, 28 Kwi 2001, 13:26:24 CEST

On Fri, 27 Apr 2001, Blues wrote:

> [...]

Nie wykrzacza. SOA#1.
Sprawa konfiguracji. A domyslna konfiguracja omty nie wymaga procmaila, bo
w pakiecie nie ma pliku /etc/omta.conf. I od tego omta owszem, wykrzacza
sie.

> Ale po to są requires i temu podobne rzeczy, żeby było jak najmniej
> możliwości złej instalacji.
> A to o czym piszesz to przypadek szczególny i jestem pewien, że zdarzy się
> raz na kilkaset... i w takich momentach jest --nodeps.

Nie wiem. I nie chce uzywac --nodeps.
Moze maly sondazyk, wzrod userow omty? Ilu z nich dostarcza nia poczte
lokalnie?

> Tia... tutaj jest miejsce na proponowane zależności debianowe... ech...

> nie wiem czy na szczęście...
> Bo program jest bezużyteczny po zainstalowaniu.

??? Kto ci broni zainstalowac procmaila???

--

Roman Werpachowski