Co z tym kbd???

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Sob, 28 Kwi 2001, 13:32:12 CEST

On Fri, 27 Apr 2001, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Wyjaśnij to prosze - SOA#1.
> Z drugiej srony w razie gdyby co kilka dni temu robiłem próby z loginem z
> shadow i w razie czego wiem, że ten też chodzi poprawnie).
>
> kloczek

To dlaczego nie ma go na ftp, skoro chodzi poprawnie??? Teraz mamy taka
sytuacje, ze nie mozna miec polskich liter, bo nie ma console-tools et al,
jest kbd, ale nie ma nowego util-linux.

To nie powinno byc tak, ze na oficjalnym serwerze ftp dystrybucji sa
pakiety, ktorych nie da sie zainstalowac bez lamania zaleznosci, a w tym
wypadku byc moze w ogole sie nie da, bo zmienila sie wersja util-linux i
po instalacji z --nodeps calosc nie bedzie dzialac.
I to nie jest niedopatrzenie (ktos nie wpisal jakiejs zaleznosci, albo
wpisal o jedna za duzo), tylko lekcewazenie uzytkownikow.

--

Roman Werpachowski