Co z tym kbd???

Sob, 28 Kwi 2001, 18:34:13 CEST

On Sat, 28 Apr 2001, Roman Werpachowski wrote:
[..]
> To dlaczego nie ma go na ftp, skoro chodzi poprawnie???

Przecież login z util-linux też poprawnie pracuje.

> Teraz mamy taka
> sytuacje, ze nie mozna miec polskich liter, bo nie ma console-tools et al,
> jest kbd, ale nie ma nowego util-linux.

Trzeba poprawić util-linux.
Ja się zamuję dzisiaj perle. Inne pakiety doglądam tylko z doskoku i mając
przd sobą perspektywę testowanai stada perlowych modułów zajmie mi to
jeszcze sporo czau. Jak chcesz to popraw co trzeba.

> To nie powinno byc tak, ze na oficjalnym serwerze ftp dystrybucji sa
> pakiety, ktorych nie da sie zainstalowac bez lamania zaleznosci, a w tym
> wypadku byc moze w ogole sie nie da, bo zmienila sie wersja util-linux i
> po instalacji z --nodeps calosc nie bedzie dzialac.

Będzie. konflokt między uti-linux i kbd jest na poziomie jednego mana. to
nie ma wpływu na działnie tych pakietów.

> I to nie jest niedopatrzenie (ktos nie wpisal jakiejs zaleznosci, albo
> wpisal o jedna za duzo), tylko lekcewazenie uzytkownikow.

Moment .. nikt nikogo specjalnie nie lekceważy. Sami robimy co jest
dosepne. Błedy sie zdażają i nie są zamierzone. Puszczając kbd na buildery
nie miałem pojęcia o komplikcie. Wyszedł on w praniu. Zaraz po ty po
poprawieniu %files w util-linux okazałe się w miedzyczasie, że ta wersja
po kilku wcześniejszych zmianach nie kompiluje się poprawnie.
Jeszcze raz. Zamiast narzekać pomógłbyś lepiej. Od narzekania nic się nie
zmieni. Zmienić coś możesz tylko zmieniając coś.

Druga sprawa. Piszesz o swoich kłopotach z loginem a ju któryś list leci i
nadal ich nie opisałeś. Jeszcze raz. Nic o żadnym błedzie w loginie czy to
z util-linux czy shadow mi nie wiedomo. jakby takowy był to byłoby o nim
głośno. Ergo: przyczyna jest gdzie indziej niż w fizycznej zawarości
pakeitu login jaki leży na ftp. Jaka to przyczyna ? nedzie sie mozna tego
domyśleć jak beą jakieś szczegóły (choćby wyciąg z messages).