pwdb

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 28 Kwi 2001, 16:45:00 CEST

On Sat, 28 Apr 2001 16:31:33 +0200 (CEST), you wrote:
>Niemniej dziwne jest to, że włączenie nss_db nic nie pomogło.
>Czy po instalacji nss_db napewno zostały zmienione definicje map w
>/etc/nsswietch.conf z dodaniem db do poszczegółnych wpisów ?

Także się dziwiłem więc zabrałem się za pwdb:
[grzegorz w linux grzegorz]$ grep db /etc/nsswitch.conf
passwd:         db files
group:          db files
shadow:         db files
protocols:      db files
services:       db files
ethers:         db files
rpc:            db files
netgroup:       db files

>pewnych granicznych objętościach bazy). Nie wiem także jak dokładnie
>wygląda charakterystyka puchnięcia nscd w miarę rozrostu bazy.

Z tym że to jest naprawdę mały serwerek:
[grzegorz w linux grzegorz]$ wc -l /etc/passwd
    138 /etc/passwd
a autentykacja np. w solidpop'ie trwa wieki całe (no może nie aż tyle ale
kilka sekund) o ile nie używam pwdb lub nscd, sam nss_db nic nie pomaga:
[grzegorz w linux grzegorz]$ rpm -q nss_db
nss_db-2.2-2

Nadal nie uzyskłem odpowiedzi dlaczego chcecie wywalić pwdb z PLD. Cały
czas od kilku miesięcy (2 lub 3) pwdb sprawuje się u mnie doskonale.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć