pwdb

Sob, 28 Kwi 2001, 17:39:43 CEST

On Sat, 28 Apr 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
[..]
> Z tym że to jest naprawdę mały serwerek:
> [grzegorz w linux grzegorz]$ wc -l /etc/passwd
>     138 /etc/passwd
> a autentykacja np. w solidpop'ie trwa wieki całe (no może nie aż tyle ale
> kilka sekund) o ile nie używam pwdb lub nscd, sam nss_db nic nie pomaga:
> [grzegorz w linux grzegorz]$ rpm -q nss_db
> nss_db-2.2-2

To musia być objaw czegoś zupełni innego. Czego nie mam pojęcia w tej
chwili. Spróbuj na wszelki wyapddek wykonać pwck. Może Janek byłby w
stanie coś powiedzieć co należałoby pobadać żeby namierzyć knota bo przy
takeij ilości wpisów objawy są dość dziwne.

> Nadal nie uzyskłem odpowiedzi dlaczego chcecie wywalić pwdb z PLD. Cały
> czas od kilku miesięcy (2 lub 3) pwdb sprawuje się u mnie doskonale.

pwdb nie wspiera NIS. Jest od dłuższego czasu nierozwiajane i
nieaktualizowane.