pwdb

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 29 Kwi 2001, 09:11:56 CEST

On Sat, Apr 28, 2001 at 05:39:43PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> pwdb nie wspiera NIS. Jest od dłuższego czasu nierozwiajane i
> nieaktualizowane.

Dodałbym jeszcze, że pam_unix oparte jest na mechanizmach w glibcu, więc
obsłuży wszystko to co glibc (DB, NIS itp), a pwdb to osobna biblioteka,
która wymaga osobnych konfigów i wselkie feature muszą do niej być
dodawane niezależnie.

Ale z tego co pamiętam pwdb _wspiera_ NIS, tylko że trzeba go do tego
skonfigurować niezależnie od nss. I to jest główny powód dla którego
kiedyś pwdb mi się nie spodobało.

Pozdrowienia,
        Jacek