Co z tym kbd???

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 29 Kwi 2001, 01:22:14 CEST

On Sat, Apr 28, 2001 at 01:32:12PM +0200, Roman Werpachowski wrote:
> To dlaczego nie ma go na ftp, skoro chodzi poprawnie??? Teraz mamy taka
> sytuacje, ze nie mozna miec polskich liter, bo nie ma console-tools et al,
> jest kbd, ale nie ma nowego util-linux.

Proponuję nie wyrzucać (jeszcze?) console-tools.
Do kbd można (IMO trzeba :>) dodać font lat2u-16 z console-data.
Ale i tak brakuje opcji fallback table - dla mnie to duży brak.

W czym jest kbd lepsze od console-tools (poza istnieniem kbdrate, który
wyleciał z util-linux)?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/