Co z tym kbd???

Nie, 29 Kwi 2001, 19:27:50 CEST

On Sun, 29 Apr 2001, Jakub Bogusz wrote:

> Proponuję nie wyrzucać (jeszcze?) console-tools.
> Do kbd można (IMO trzeba :>) dodać font lat2u-16 z console-data.
> Ale i tak brakuje opcji fallback table - dla mnie to duży brak.
>
> W czym jest kbd lepsze od console-tools (poza istnieniem kbdrate, który
> wyleciał z util-linux)?

Tym, że na dłuższą metę przejmuje jego rolę.
Kilka dni po tym jak my wykonaliśmy przejście na kbd to samo przykładowo
stało sie w rawhide. Chodzi o to, ze jeżeli juz poprawiać coś to właśnie
kbd. Tak to wygląda od strony maintainerów obu projektów
(zasoby console-tools są integrowane z kbd które przez długi czas ię nie
rozwijało .. a potem po pierwszysch flalach zmian to samo stało sie
console-{tools,data}).