Co z tym kbd???

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 30 Kwi 2001, 23:36:14 CEST

On Sun, Apr 29, 2001 at 07:27:50PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tym, że na dłuższą metę przejmuje jego rolę.
> Kilka dni po tym jak my wykonaliśmy przejście na kbd to samo przykładowo
> stało sie w rawhide. Chodzi o to, ze jeżeli juz poprawiać coś to właśnie
> kbd. Tak to wygląda od strony maintainerów obu projektów
> (zasoby console-tools są integrowane z kbd które przez długi czas ię nie
> rozwijało .. a potem po pierwszysch flalach zmian to samo stało sie
> console-{tools,data}).

Tylko nie wszystko co dobre w console-tools weszło do kbd :(
setfont ssie w porównaniu do consolechars.

W ramach przystosowywania kbd do użytku proponuję:
1. dodać do niego pliki SOURCES/lat2u-16.psf.gz i SOURCES/lat2u.sfm.gz
(ten drugi jako lat2u.uni - ewentualnie spatchować lat2u.uni z kbd bo ma
błąd); BTW: czy kbd obsługuje skompresowane tablice konwersji?

2. można dodać SOURCES/kbdrate.8.pl (który wyleciał z util-linux)

3. przenieść podkatalogi z kbd bezpośrednio do /usr/share - żeby ścieżki
były kompatybilne z console-tools (ważne dla pakietów fonty, konwert,
SVGATextMode)

4. w TextConfig (z SVGATextMode) jest wywołanie consolechars - trzeba to
pewnie zamienić na setfont

5. co z fallback table? sam mam dopisać tę opcję do setfonta? :(

1-4 mogę zrobić osobiście we w miarę krótkim czasie.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/