kilka rzeczy: FHS, fbset, niektóre demony ; Glide

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 3 Sie 2001, 20:13:51 CEST

On Tue, Jul 31, 2001 at 07:39:30PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> To trzeba je odpalać z "0<>/dev/null 1>&0 2>&0",

To nie pomaga. saK na konsoli z której były uruchamiane nadal je ubija.

> albo po prostu poprawić.

Niestety nie wiem (jeszcze) jak takie rzeczy poprawiać.

A co z Glide dla Voodoo4 i Voodoo5?
Można zrobić jako bcond z Glide_V3-DRI.spec, ale wtedy chyba nie będzie
tej wersji na ftp?
Druga możliwość to dodanie drugiego speca/kompletu pakietów (np.
Glide_V5-DRI) ze zmienioną opcją przy %configure i opisem. Ale tutaj
jest inny problem: XFree ma BuildRequires Glide_V3-DRI-devel, potem
driver-tdfx wymaga Glide_V3-DRI...
No chyba żeby nie zmieniać nazwy pakietu, tylko zaznaczyć w release, że
to jest dla różnych kart?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/