Szybsze ładowanie aplikacji

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pią, 3 Sie 2001, 22:32:33 CEST

Witam!

Na LinuxNews jak zapewne większość z Was czytała, pojawiła się informacja
na temat możliwości szybszego ładowania aplikacji napisanych w c++ (pod
adresem http://hedera.linuxnews.pl/_news/2001/08/03/_long/606.html)
Pytanie kieruję do tych co się na tym znają (bo ja o pisaniu większych
programów pod linuxem jeszcze nie mam bladego pojęcia) czy można tego użyć
przy budowaniu naszej dystrybucji, czy nie będzie się to wiązało z jakimiś
niebezpieczeństwami itp. Z opisów dwóch metod (jedna jest od gościa z KDE
a druga od Jakuba Jelinka z RedHat'a) wynika, że jest o co powalczyć. Z
tego co czytałem, całkiem ciekawa wydaje się propzycja Jakuba Jelinka
http://sources.redhat.com/ml/libc-alpha/2001-06/msg00113.html , ale jak
autor pisze wymaga to jeszcze testowania

            Pozdrawiam
                  Artur

ps. Ja wiem, że serwer startuje tylko raz i czas jego uruchamiania nie
jest kluczowy, ale czasami są podejmowane próby postawienia PLD na
stacjach roboczych, a tam start jakiejś aplikacji dla usera wydaje się być
dość istotny.

DO WYGRANIA: bilety na mecz Polska-Norwegia
Znasz się na pilce - probuj! http://ruletka.interia.pl/