roman: SPECS pine.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 1 Sie 2001, 12:19:49 CEST

On Wed, 1 Aug 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Patch na pewno nie jest walnięty. Jezeli juz to walniete są inne aplikacje
> które mają pozaszywane na stałę sekwencje terminalowe.
> Jeszcze raz powtórzę. Ludzie konsultujcie sie co do zmian jeżeli macie
> choć cień wątpliwości.

Dobra - to co mam powiedziec ludziom, ktorzy uzywali terminala
_windzianego_ i wczesniej im strzalki dzialaly, a teraz juz nie? Mamy
poprawiac terminale?

Tez uwazam, ze ten patch jest w sumie poprawny, ale... aplikacja powinna
byc do uzywania. W ten sposob ograniczamy funkcjonalnosc.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...