roman: SPECS pine.spec

Śro, 1 Sie 2001, 16:52:53 CEST

On Wed, 1 Aug 2001, Blues wrote:

> Dobra - to co mam powiedziec ludziom, ktorzy uzywali terminala
> _windzianego_ i wczesniej im strzalki dzialaly, a teraz juz nie? Mamy
> poprawiac terminale?
>
> Tez uwazam, ze ten patch jest w sumie poprawny, ale... aplikacja powinna
> byc do uzywania. W ten sposob ograniczamy funkcjonalnosc.

Jeżeli dana aplikacja nie wysyła kodów zgodnych z definicja terminala
który negocjuje to jest do wywalenia. Tak jest z standardowym terminalem z
Win, tak jest z kilkoma innymi aplikacjami. Możan próbować wytypować
aplikacje kktóre nie spełniają tych wymagań. Niektóre aplikacje mają
możliwść pełnej definicji terminala lub conajmniej możliwość definiowania
sekwencji klawiszowych.

Chodzi o to że przy tej poprawce jak i poprawce analogicznej w screenie
aplikacje te posłują sie *wyłącznie*. W takim momencie o ile masz
aplikacje która umozliwia zmienianie sekwencji terminalowych bierzesz na
stół to co pokazuje "infocmp -I" i mana do terminfo i poprawiasz w
aplikacji co należy.
Na tym cała zabawa z bazami terminali polega że ich sie używa.

Widomo że po zmianach w screene kilka innych aplikacji jeszcze wykazuje
pewne niedomagania w tym vim i inne. Takie aplikacje tzreba poprostu
skatalogoewać i jeszcze je poprawiać.