Problemy z kernelem 2.4.7

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 1 Sie 2001, 13:02:07 CEST

Witam,

Postanowiłem na produkcyjnym routerze przejść na 2.4.7.
W 2.2.19 brakuje kilku rzeczy które mi są bardzo potrzebne.

Niestety pojawiły się problemy:

1. DHCP nie działa, bo nie może wysyłać pakietów na 255.255.255.255
  To pewnie sprawka tego #%$$#% grsecurity i tego co powłączał w tym
  opcje których działania nie do końca rozumiał (albo rozumiał, ale
  nie wziął pod uwagę, że niektóre pakiety z PLD nie są do tego
  przystaosowane). Niech ja go tylko dorwę.....

2. Przy shutdown'ie ma problemy z odmontowaniem partycji. Pisze coś
w rodzaju "some inodes still used after unmounting.... autodestruction i
3 seconds.... Have a good day". No i przy starcie systemu trzeba czekać
aż się dyski sprawdzą.

No cóż, pozostaje mi kompilować kernel, a klienci nie dostaną adresów IP
póki mi się to nie uda (zostali ostrzeżeni że dzisiaj może coś nie
działać).

Pozdrowienia,
	Jacek