roman: SPECS pine.spec

Czw, 2 Sie 2001, 11:15:35 CEST

On Wed, 1 Aug 2001, Blues wrote:

> telnet z NT też?  ;)

Jak najbardziej. Przecioeż to to samo co jest w Win9x. To za Chiny Ludowe
nie trzyma się opisu VT100. Program zresztą nie jest autorstwa MS. Popatrz
sobie ma zawartość tego co wyskoczy z menu About. To że MS tego nie
poprawił ani nie rozwija można powiedzieć że jest krecią robotą.

> Bo on też sprawia problemy...

Tu już nic nie pomoże. Możan w tej sytuacji polecić tylko inne programy
terminalowe.

> Jakie? pytam z ciekawości.

Np. screen z którego uruchomisz pine. Z screenem jeszcze jest tak, że bez
patcha usuwającego hardcoded seq nie działa poprawnie mc (home, end).

[..]
> http://blues.ds.pg.gda.pl/ssh3299054.zip

OK. Zerknę. Co prawda do soboty z racji tego, że troche rodziny mi
przyjechało od 3miasta to zapewne nie hgwarantuję, że usiąfdę przy tym do
soboty ale po sobocie jak najbardziej. Jezeli ktoś ma inne tego typu
programy to informacje o nich prosiłbym już podsyłać prywatnie.