roman: SPECS pine.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 1 Sie 2001, 17:48:56 CEST

On Wed, 1 Aug 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Bo używają aplikacji terminalowych które działają niepoprawnie.
> IIRC putty ma możliwość definiowania sekwencji klawiszowych. Wystrarczy
> sptrawdzić jaki terminal putty negocjuje, zerknać na definicję termnala
> jaką pokaże "infocmp -I" i poprawićco trzeba.
>
> Przykąłdowo dopiero z tym patchem pine na xtermie przy wciskaniu kursorów
> pokazuje że są włąsnie wcisnakne te klawisze. To samo z home, end i
> dopiero yteaz mozna dodawać do pine np. poprawki na dodatkowe obsługiwanie
> tych klawiszy (np. skakanie na początek/koniec długiego listu czy
> folderu).

IMHO ten patch jest pożyteczny, ale... ja mam każdemu userowi tlumaczyc
jak przerabiac fsecure, putty czy inny terminal??? paranoja.

Jezeli dostarczysz gotowce do tych programow to prosze bardzo, ale chyba
nie tedy droga...

Czy ta poprawka nie moze wykrywac z jakim terminalem ma do czynienia?
Jezeli jest TERM=linux (jakie jeszcze??) to dziala tak jak powinna. Jezeli
jest jakis VT100 to wraca do "hardcoded".
Co ty na to?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...