roman: SPECS pine.spec

Śro, 1 Sie 2001, 18:50:10 CEST

On Wed, 1 Aug 2001, Blues wrote:
[..]
> IMHO ten patch jest pożyteczny, ale... ja mam każdemu userowi tlumaczyc
> jak przerabiac fsecure, putty czy inny terminal??? paranoja.
>
> Jezeli dostarczysz gotowce do tych programow to prosze bardzo, ale chyba
> nie tedy droga...

Tak samo można dostarczyć gotowe poprawki do Win* aplikacji
tewrminalowych. Możan je zgrupować na jakieś stronie włącznie z opisem
dlaczego są one potzrebne.
Wiem, że to wymaga pacy (dodatkowej) ale wiem także, że bez tego patcha
wiele innych aplikacji poprostu nie ma szans dziaąłć poprawnie.

> Czy ta poprawka nie moze wykrywac z jakim terminalem ma do czynienia?
> Jezeli jest TERM=linux (jakie jeszcze??) to dziala tak jak powinna. Jezeli
> jest jakis VT100 to wraca do "hardcoded".
> Co ty na to?

Proponuję podrucać informacje o aplikacjach jakie maja z tym kłopoty.
Jeżli ktoś mi powie skąd można zassać taką aplikację to zobowiązuje się że
poświęce na nia czas żeby pomóc w dopracowaniu pliku konfiguracyjnego do
takowej tak żeby wszystko chodziło poprawnie.
Na tzrayaniu się standardów i propagowaniu poprawnego ich uzywanbia możemy
zbić kolejny pozytywny kapitał tak samo wartościowych jak choćby dbałość o
dostosowanie zasobół od potrzeb ipv6. Tak samo jak w prezypadku ipv6 tak i
przy używaniu poprawnie możliwośći wynikajacych z istnienia opisów
terminali trzeba poświecić pewną ilość dodatkowego czasu żeby dopracować
potrebne szczegóły .. nic więcej.