Propozycja.

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 3 Sie 2001, 15:18:49 CEST

On Fri, 3 Aug 2001, Michal Moskal wrote:

> rpm -q --changelog -p pakiet*.rpm | grep 'Log:' | head -n 1 | \
> awk '{gsub(",v","",$2); print $2; }'
> rpm -q --changelog -p pakiet*.rpm | grep '^Rev' | head -n 1 | \
> awk '{print $2}'
>
> pakiet.spec
> 1.62

skoro juz przy takich rozwiazaniach.. jakis hints jak dostac bez cvs'a z
jakiego brancha mam speca wlasnie? (bez cvs status?)
jest jakis tag rcs'a?
czy pprostu napoczatku speca (w ash.spec testowalem jak to sie zachowuje)
dodac w komentarzu to ? (nie potrzebuje tego w pakiecie wynikowym..chodzi
o odroznianie specy bo moze byc kilka specy z jednakowa nazwa speca, nazwa
pakietu, i z roznych branchow i zgadywanie po numerze rewizji moze byc
nieco niecelne

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,