Propozycja.

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 3 Sie 2001, 15:36:24 CEST

On Fri, Aug 03, 2001 at 03:18:49PM +0200, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:
> skoro juz przy takich rozwiazaniach.. jakis hints jak dostac bez cvs'a z
> jakiego brancha mam speca wlasnie? (bez cvs status?)
> jest jakis tag rcs'a?

$Name$ chyba...

> czy pprostu napoczatku speca (w ash.spec testowalem jak to sie zachowuje)
> dodac w komentarzu to ? (nie potrzebuje tego w pakiecie wynikowym..chodzi
> o odroznianie specy bo moze byc kilka specy z jednakowa nazwa speca, nazwa
> pakietu, i z roznych branchow i zgadywanie po numerze rewizji moze byc
> nieco niecelne

Nie wiem dokładnie jak to chcesz generować, etc, ale w CVS/Entries
na końcu jest napisane /TLINUX_2_4 na przykład. Nie jestem też pewien
czy numery wersji nie są rozłączne dla branchy?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-