Propozycja zamieszczania na ftp (i www).pld.org.pl informacji o koniecznosci upgrade'u pewnych pakietow ze wzgl. na bezpieczenstwo systemu

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 6 Sie 2001, 00:39:48 CEST

On Sun, 5 Aug 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> W jaki sposób rsync bardziej obciąża ftp niż apt?

apt tylko sciaga po ftp swoj katalog. A rsync do szczescia potrzebuje
generowania sum kontrolnych - kilka rsyncow na raz potrafi "zeżreć"
polowe mocy PIII...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-