Propozycja zamieszczania na ftp (i www).pld.org.pl informacji o koniecznosci upgrade'u pewnych pakietow ze wzgl. na bezpieczenstwo systemu

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pon, 6 Sie 2001, 00:54:35 CEST

On Mon, 6 Aug 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> apt tylko sciaga po ftp swoj katalog. A rsync do szczescia potrzebuje
> generowania sum kontrolnych - kilka rsyncow na raz potrafi "zeżreć"
> polowe mocy PIII...

rsync ne musi generowac sum

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,