PLD Workstation

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 6 Sie 2001, 14:07:58 CEST

On Mon, Aug 06, 2001 at 01:56:23PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Nie podoba mi się to ,,bez wyboru pakietów.

????

Przecież to jest kwestia zrobienia głupiego konfiga do instalatora.
Tylko nie bardzo rozumiem po co?? Przecież taki config każdy sobie
może sam zrobić, a potem ewentualnie wykorzystać na następnych
workstacjach. Takie były i są założenia instalatora. Do rzeczy typu
profil instalacji służa grupy pakietów.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-