PLD Workstation

Pon, 6 Sie 2001, 15:12:15 CEST

On Mon, 6 Aug 2001 krzysiekt18 w poczta.fm wrote:

> Niedawno wpadlem na dosc dobry pomysl wykozystywany w innych dystrybucjach juz od dawna.
> Dlaczego by nie podzielic instalatora na min. 2 czesc:
> - worstation (szybka instalacja, bez wyboru pakietow)
> - server (instalacja, z mozliwoscia wyboru pakietow)
> - i moze custom (wiadomo)
>
> Wiem ze pomysl moze sie nie przyjac ale mozna sprobowac :))
> Instalacja typu Workstation kozystala by z:
> - Kernela ver 2.4.x
> - XFree86 4.x.x
> - GNOME1.4+Nautilus
> - GNOME Office (Abiword, GNUCash, Dia)
> - Games (xbill :)))
> [...]

To raczej nie powinna być alternatywa "WRKS sztywana instalacja vs. SRV
cusom", a raczje możliwość wyboru proponowanych zestawów pakeitów na WRKS
i SRV i dodatkowo (tak jak to juz jest) mozliwość wybrania co do pakietu.
Zresztą i to nie za bardzo IMHO też jeszcze pasuję. Jezszcze lepiej byłoby
dać możliwość wybrania jednego z kilku zestawów (Sub-Ultra-Minimal-Embeded,
rourer, WRKS-KDE, WRKS-GNOME, SRV4Unices, SRV4Win*s, ALL) i po to żeby
dodatkowo zadać po tym pytanie czy chce sie jeszcze przejrzeć szczegółowo
listę pakietów i coś skorygować. BAzowych zestawów może być więcej zresztą
.. wedle rzyczenia i upodobań. Dobrze jakby dało się gdzieś przy tym
wyświetlić jakieś podstawowe informacje o danym proponowanym zestawie
pakietów (choćby ilość wymaganego miejsca na dyskach w trakcie
instalacji).