PLD Workstation

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Pon, 6 Sie 2001, 14:29:23 CEST

>A dlaczego nie KDE? I ja bym dorzucił jeszcze Galeona albo SkipStonea...

Mozna przeciez to podzielic na GNOME Workstation i KDE Workstation.

>Domyślam się że chodziło ci o ,,sshd''? Bo ,,ssh'' to i w łorkstacji by
>się przydał

Tak chodzi o sshd a nie o ssh. Glupia literowka ;-)

>Przecież to jest kwestia zrobienia głupiego konfiga do instalatora.
>Tylko nie bardzo rozumiem po co?? Przecież taki config każdy sobie
>może sam zrobić, a potem ewentualnie wykorzystać na następnych
>workstacjach. Takie były i są założenia instalatora.

Ok, ale nie kazdy wie/umie takie cos tworzyc.
Ja wiem, ze wystarczy glupi konfig, i wlasnie o takie konfigi by chodzilo.

>Do rzeczy typu profil instalacji służa grupy pakietów.

Z tym, ze userzy nie bardzo wiedza o co w tym wszytkim chodzi. Skad maja wiedziec co im tak naprawde jest potrzebne ?

Prostytucja studencka: Sposob na zycie czy na zarabianie?
http://studia.interia.pl/id/zp/oms/www/art/wart2&art_id=4819