Propozycja zamieszczania na ftp (i www).pld.org.pl informacji o koniecznosci upgrade'u pewnych pakietow ze wzgl. na bezpieczenstwo systemu

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 6 Sie 2001, 21:20:36 CEST

On Mon, Aug 06, 2001 at 01:05:20AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Idea (w sensie ułatwienie security updates) mi się podoba ale już
> proponowana implementacja nie bardzo (a to wszystko zależy od rpma).

> Właśnie dlatego tzn. jeśli dodanie dodatkowych pól w rpmie (bo to, że
> apt je wspiera wynika z tego, że dpkg takie ma afaik) spowoduje, że
> pakiety nie będą łykane przez gołego Jeffowego rpma to dziękuję.

> Niekompatybilności jakiekolwiek są be.
>
> A w ogóle to niech w końcu ruszy STABLE. Potem normalną drogą jest
> stworzenie katalogu ala updates.
>
> A teraz z pokrewnej beczki...
> [...]
mam notebooka spowrotem skoncze bts w formi przez nas proponowanej
w ciagu 2 dni. Jak sie spodoba to klawo jak nie to wypad, mi sie podoba.
Lukasz

--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik