Propozycja zamieszczania na ftp (i www).pld.org.pl informacji o koniecznosci upgrade'u pewnych pakietow ze wzgl. na bezpieczenstwo systemu

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pon, 6 Sie 2001, 20:02:40 CEST

On 6 Aug 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Idea (w sensie ułatwienie security updates) mi się podoba ale już
> proponowana implementacja nie bardzo (a to wszystko zależy od rpma).

> Właśnie dlatego tzn. jeśli dodanie dodatkowych pól w rpmie (bo to, że
> apt je wspiera wynika z tego, że dpkg takie ma afaik) spowoduje, że
> pakiety nie będą łykane przez gołego Jeffowego rpma to dziękuję.

Ale lista pakietow do upgrade juz nie daje niekompatybilnosci.
Moze byc prostsza niz pisalem, wystarczy w linii najpierw pakiet (bez
wersji) dziurawy, potem nazwa pakietu (z wersja) ktora danego pakietu
uzywa. I juz.
Skrypt do tego to chyba nawet ja dam rade napisac :)

> A w ogóle to niech w końcu ruszy STABLE. Potem normalną drogą jest
> stworzenie katalogu ala updates.

Powiem inaczej - zrobienie czegos takiego bedzie krokiem w strone STABLE.

Pozdrawiam,

Romek

--

------ Roman Werpachowski ------