CVS - błąđ

--s+ ser w metalab.unc.edu
Wto, 7 Sie 2001, 00:36:52 CEST

--->[Quoting Filip Kaliński <fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl>:]

> Po wywołaniu 'cvs up SPECS' wyskakuje w pewnym momencie:
>
> cvs [server aborted]: unable to parse /cvsroot/SPECS/pdflib.spec,v; 'author' not in the expected place
>
> i nie chce ściągać dalej.
>
> Mółby ktoś coś z tym zrobić...

zakladam, ze korzystasz z anoncvs. klakier ostatnio wpadl na to,
co powoduje blad - wlasnie w tym momencie nastepowal rsync z serwerem
glownym, i wowczas sa jaja. piec sekund pozniej bedzie raczej
w porzadku.

a za tydzien bedzie juz na pewno w porzadku, bo musze zrezygnowac
z utrzymywania anoncvs na maszynie w lo14.wroc.pl - jedyne,
co mam do zaproponowania, to mirror w usa, ale jako podstawowy
anoncvs jest nie do zaakceptowania, skoro cvs-a uzywaja niemal wylacznie
polacy... dlatego tez prosze od 12 sierpnia przestawic
anoncvs.pld.org.pl na inna niz obecnie maszyne.

--
			http://ibiblio.org/ser/
current projects: {linuxdoc|gnu}.org|{hyperreal|pld.org}.pl|maxweber.net